Název:
Marketingová komunikace značky BMW v České republice
Překlad názvu:
Marketing communication of the brand BMW in Czech republic
Autoři:
Mikéska, Miroslav ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Škaloud, Petr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce popisuje marketingovou komunikaci značky BMW v Česku. Sestává ze dvou částí - teoretické a praktické. Součástí je také praktická ukázka reklamní kampaně při uvádění nového modelu na trh.The bachelor thesis on the topic of marketing communication of the brand BMW in Czech republic consists of two parts - theoretical and practical. There is a real advertising campaign analysis as a part of thesis.
Klíčová slova:
BMW; marketing; marketingová komunikace; BMW; Marketing; Marketing communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13999