Název:
Volba marketingové strategie komerční pojišťovny
Překlad názvu:
Selecting a marketing strategy of comercial insurance company
Autoři:
Floriánová, Ivana ; Daňhel, Jaroslav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce pojednává o problematice marketingu v pojišťovnictví. Rozebírá specifické vlastnosti marketingu v tomto oboru. Poukazuje na nezbytnost volby správné marketingové strategie komerčních pojišťoven. Popisuje situaci na českém pojistném trhu, přičemž analyzuje nejpopulárnější strategie, v současnosti využívané několika komerčními pojišťovnami.This thesis introduces problems of marketing in a commercial insurance company. It discusses the specificity of marketing in this domain, clarifies the importance of the right choice of the marketing strategy in commercial insurance companies. And it also desribes the situation on the Czech insurance market and analyses the most favourite real strategies used by insurance companies.
Klíčová slova:
Komerční pojišťovna; Marketingová strategie; Pojišťovnictví; Insurance; Insurance companies; Marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13663