Original title:
Analýza marketingové komunikace společnosti RE/MAX v České republice
Translated title:
Marketing communication analysis of RE/MAX in Czech republic
Authors:
Barcalová, Lucie ; Procházka, Jan (advisor) ; Štědroň, Bohumír (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace společnosti RE/MAX v České republice, která je jedním z lídrů na realitním trhu České republiky. Cílem práce je analýza marketingové komunikace společnosti a návrh možných řešení směřujících k maximálnímu přínosu komunikačního mixu.The bachelor thesis deals with marketing communication of company RE/MAX in Czech republic. RE/MAX belongs to leaders of czech real estate market. The objectives of the thesis are marketing commucation analysis and making tips for changes in this marketing communication.
Keywords:
Advertisement; Marketing communication; Marketing mix; RE/MAX; Komunikační mix; Marketingová komunikace; RE/MAX; Reklama
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/13633