Název:
Význam kreativity v marketingové komunikaci
Překlad názvu:
The importance of creativity in marketing communication
Autoři:
Lejčková, Radka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá vztahem kreativity a marketingové komunikace. V teoretické části jsou popsány tradiční metody a nové trendy. Charakterizuji, jaké předpoklady k tvůrčí činnosti by měl splňovat kreativní jedinec. Popisuji kreativní metody, kterých je v současné době využíváno při tvorbě komunikačních strategií, a tvůrčí techniky vedoucí k nápadu nebo řešení zadání. V praktické části ověřuji vybrané techniky, pomocí rozhovoru zkoumám reálný stav implementace kreativity v marketingové komunikaci a zjišťuji, co je pro spotřebitele důležité, čeho si všímají a jaké by mohly být jejich reakce na reklamní sdělení.The work deals with the relationship between creativity and marketing communication. In the theoretical part are described the traditional methods and new trends. I characterize which conditions for creative activities should comply with the creative individual. Next I describe the creative methods, which are currently used in developing communication strategies and originative techniques leading to some idea or the solution of an assignment. In the practical part I check the selected techniques. By using an interview I probe the real state of the implementation of creativity to marketing communication. Furthermore I try to find out what is important for the consumers; to what they pay attention and what could be their reaction to the advertising messages.
Klíčová slova:
kreativita; marketingová komunikace; nové trendy v marketingové komunikaci; creativity; marketing communication; new trends in marketing communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13616