Original title:
Komunikační strategie mezinárodního programu CESP
Authors:
Srnka, Karel ; Kostková, Hana (advisor) ; Čápová, Ludmila (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2006
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat komunikační strategii mezinárodního programu CESP a zmapovat její vývoj v průběhu posledních 14 let. V první kapitole charakterizuji CESP, jeho historii, produkt, cílovou skupinu spotřebitelů a statistiky počtu studentů. Druhá kapitola je zaměřena na komunikační strategii na základě součástí komunikačního mixu. Zaobírám se zde reklamou a jejími druhy, podporou prodeje, PR a přímým marketingem. Ve třetí kapitole popisuji, jak vznikaly nové propagační materiály CESPu, jako brožura, hlavičkové papíry, obálky nebo nové internetové stránky. Vše je doplněno o ukázky starých a nových propagačních materiálů, které jsou umístěny jako příloha této bakalářské práce.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1121