Název:
Získávání, pěstování a udržování zákazníků firmy
Překlad názvu:
Obtaining, growing and maintainance of company's customers
Autoři:
Opatová, Barbora ; Jakubíková, Dagmar (vedoucí práce) ; Wiener, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem bylo navrhnout určitá doporučení pro společnost Hewlett-Packard s.r.o. v oblasti získávání a udržování zákazníků. V práci je vyjádřen vztah firmy k zákazníkům a možnostem ovlivňování zákazníků. Je zde představena společnost Hewlett-Packard s.r.o. a navrhnuty určitá doporučení v této oblasti.
Klíčová slova:
marketingový management; ovlivňování; počítače; prodej; zákazníci
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/169