Název:
Komerční využití sociálních sítí v Maďarsku
Překlad názvu:
Commercial use of social networks in Hungary
Autoři:
Öszi, Karol ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá komerčním využitím sociálních sítí největšími maďarskými firmami. V první části jsou po úvodu o historii a vývoji sociálních sítí detailně popsané jednotlivé vybrané sociální sítě s fokusem na možnosti pro komerční využití. Výběr zkoumaných sítí reflektuje různorodost typů sítí a zahrnuje i sítě, které jsou využívány skoro výhradně lidmi maďarské národnosti. V další části zkoumá kvantitativně i kvalitativně využití popsaných sítí největšími maďarskými firmami. Tyto výsledky jsou následně porovnány s výsledky bakalářské práce stejného zaměření s fokusem na Českou Republiku.This bachelor's thesis deals with commercial use of social networks by the biggest companies in Hungary. In the first part, after a short introduction about the history and development of social media, choosen social networks are described in details, with focus on the offered possibilities for commercial use. The set of choosen networks reflects their diversity and also includes networks, that are used almost exclusively by people with Hungarian nationality. The second part is a quantitative and qualitative research about how the biggest Hungarian companies exploit the selected social networks. The result are then compared to result from a bachelor's thesis on the same topic, but with focus on the Czech commercial sector.
Klíčová slova:
Facebook; internet; iWiW; LinkedIn; myVIP; social media marketing; sociální síť; Twitter; YouTube; Facebook; internet; iWiW; LinkedIn; myVIP; social media marketing; social networks; Twitter; YouTube
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29427