Název:
Marketingová strategie Lázní Poděbrady
Překlad názvu:
Marketing Strategy of the Spa Lázně Poděbrady
Autoři:
Přibylová, Adéla ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Valenta, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce analyzuje současnou situaci českého lázeňství, ve kterém dojde v nejbližší době k razantní změně financování v souvislosti s plánovanými reformami zdravotnictví. Omezí se zejména počet pacientů komplexní lázeňské péče, kterým hradí pobyt zdravotní pojišťovny. Právě platby od zdravotních pojišťoven tvoří významný podíl příjmů většiny českých lázní. Praktická část diplomové práce je zaměřena na lázeňský marketing a na příkladu akciové společnosti Lázně Poděbrady navrhuje marketingovou strategii přizpůsobenou novým ekonomickým podmínkám.This thesis analyzes current situation of the Czech spa industry and significant changes in this field in relation to the planned health care reforms. The number of patients, whose treatment is fully funded by health insurance, will decline. These payments are important income for Czech spas. Practical part of the thesis is focused on spa marketing and suggests marketing strategy for the company Lázně Poděbrady adapted to the new economic environment.
Klíčová slova:
Lázeňství; Marketing; Poděbrady; Marketing; Poděbrady; Spa
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29410