Original title:
Specifika komerčních komunikací v Rusku
Translated title:
Business Communication in Russia
Authors:
Kalinkina, Maria ; Mikeš, Jiří (advisor) ; Luzan, Dimitrij (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá výzkumem v oblasti komerčních komunikací v Ruské federaci, zjištěním slabých a silných stránek komerčních komunikací v Ruské federaci se zohledněním specifik tohoto trhu a analýzou komerčních komunikací vybrané společnosti v Rusku dle předem vymezených kritérií.This diploma thesis is dedicated to research and understanding of business communication strategies and tools used in Russia. It studies strengths and weaknesses of the local business communication tools with respect to the specifics of the Russian market, while providing detailed analysis of business communication strategy of a large Russian company.
Keywords:
Advertising; Business Communication; Marketing; Russia; komerční komunikace; marketing; reklama; Rusko
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/29261