Název:
Komerční komunikace aplikací pro IPhone/ipad
Překlad názvu:
Commercial communications of iPhone and iPad applications
Autoři:
Zitková, Iva ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Olša, Martin (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce na téma Komerční komunikace aplikací do iPhonu a iPadu se zabývá analýzou účinnosti jednotlivých prvků, které jsou nutné pro úspěšnou aplikaci se zaměřením na komerční komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí, kde první, teoretická, část se zaměřuje na popsání úlohy komerčních komunikací v dnešním světě, vymezení mobilního trhu a jeho záazníků a vyjmenování aktivit doporučených pro dosažení úspěchu aplikace. Hlavním výstupem této části je stanovení hypotéz týkající se doporučených aktivit. Druhá, praktická, část bude popisovat život dvou aplikací a porovnávat jejich realizované aktivity s vývojem prodejů. Na závěr bude provedeno vyhodnocení stanovených hypotéz s ohledem na zjištění z praktické části.The Master's Thesis with a title Commercial communication of iPhone and iPad applications is focused on the analysis of the effectivness of the individual elements that are neccessary for a successful application with a special attention on commercial communation. The paper is divided into two parts where the first (theoretical) one talks about the role of commercial communication in today's world, description the mobile phone market and its customers and specifying the activites recommanded to become successful with one's iPhone/iPad application. The main output of this part is the creation of hypothesis related to the recommended activities. The second (practical) part describes the life of two applications and compares the realized actitivites to the sales. The final part provides the evaluation of the hypothesis regarding the findings of the practical part.
Klíčová slova:
aplikace; chytré telefony; iPhone; komerční komunikace; marketing; mobilní trh; online marketing; application; commercial communication; iPhone; marketing; mobile phone market; online marketing; smart phone
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29259