Název: Marketingová strategie vybraného občanského sdružení.
Překlad názvu: Marketing strategy of selected civic association.
Autoři: Burešová, Kamila ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Votavová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová strategie; marketingový mix; nezisková organizace; Občanské sdružení Šestikráska; SWOT analýza; Civic association "Šestikráska"; marketing mix; marketing strategy; non-profit organization; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29254

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-81400


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-01-19, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet