Název:
Marketingová strategie vybrané firmy
Překlad názvu:
Marketing Strategy of a chosen Firm
Autoři:
Havlíková, Žaneta ; Hesková, Marie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V práci jsou zpracovávány základní informace pro zadávající firmu, dále marketingová situační analýza, v té je rozebrána interní a externí analýza pomocí PEST analýzy, analýzy produktového portfolia - Bostonská matice, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. Je zkoumán dosavadní vývoj firmy a současný stav. V práci jsou popsány příležitosti, schopnosti a zdroje firmy. Dále je stanoveno základní poslání a cíle společnosti, segmentace trhu, targeting a positioning. Na závěr je zpracována marketingová strategie podle strategií ve výrobkové oblasti, v cenové oblasti, distribuční strategie, strategie v oblasti promotion a strategie podle trendů trhů.This thesis is based on the basic informations of the company,the marketing situational analysis is broken down in the internal and external analysis using PEST analysis, analysis of product portfolio - the Boston Matrix, Porter's five forces model and SWOT analysis. There is a description of the current business developments and current status. This thesis describes the opportunities, skills and resources of the company. Further I have specified the basic mission and objectives, market segmentation,targeting and positioning. The conclusion contains the marketing strategies according to the product strategies in pricing, distribution strategy, promotion strategy and the strategy according to market trends.
Klíčová slova:
marketingová situační analýza; marketingová strategie; positioning; segmentace trhu; targeting; marketing situation analysis; marketing strategy; positioning; segmentation of market; targeting
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29175