Název:
Využití internetu jako marketingové strategie
Překlad názvu:
Using the Internet as a marketing strategy
Autoři:
SLÁMA, Jiří Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem této bakalářské práce bylo vysvětlení pojmů internet a marketing, a jejich vzájemnou interakci. Po jejich vysvětlení pak aplikace na vybraný subjekt a jeho analýza. Zaměřili jsme se na analýzu služeb poskytovaných městem Jindřichův Hradec, prostřednictvím internetových stránek. Pro lepší ukázku pak byla provedena jejich komparace s jiným subjektem, v našem případě internetové stránky statutárního města České Budějovice. Po deskripci služeb internetových stránek města Jindřichův Hradec, byl zdůrazněn rozbíhající se projekt elektronického přihlašování na MěÚ, který je významným počinem pro zlepšení využití kapacit dané podatelny odboru, v našem případě odboru dopravy, kde projekt od roku 2010 začal fungovat. Nejen však pro město a zatížení dané podatelny, nýbrž i pro občany města je tato služba velmi dobrá a má jim napomoci s hospodařením vlastního času. Portál internetových stránek je také dobré vodítko pro turisty, neboť se z něho mohou dozvědět aktuální kalendář akcí a mnoho jiných užitečných informací. Občané města Jindřichův Hradec jsou se svými stránkami ve větší míře spokojeni, co jim občas chybělo v podobě formuláře či jisté akce nebo položky, kterou nemohli nalézt. Z tohoto důvodu bylo navrženo opatření v podobě helpdesku, které by doplňovalo již existující diskuzní fórum. Tak by vzniknul kompaktní útvar, který by napomohl zlepšit komunikaci s občany. Stránky by tak s pomocí občanů mohly být lépe korigovány a byl by vytvořen podíl spoluúčasti, samozřejmě za pomoci vyškolených počítačových odborníků, kteří jsou stálými zaměstnanci města na městském úřadě.The main objective of this thesis was the accounting concepts and internet marketing, and their interaction. After their explanation of the application to the chosen subject and its analysis. We focused on the analysis of services of the city Jindřichův Hradec, through the website. For a better example then the comparison was made with another entity, in our case the website of county town České Budějovice. After the description of services the website of city Jindřichův Hradec, has accentuated the ever-electronic logging project on the city authority, which is an important element for improving the capacity utilization of the registry department, in our case, the transport department, where the project since 2010 started to work. However, not only for the city and the burden of the registry, but also for citizens of the service is very good and help them with their own time management. The portal website is a good guide for tourists, since it can learn from the current calendar of events and many other useful information. Citizens of city Jindřichův Hradec, with its pages increasingly satisfied with what they sometimes lacked on the form whether certain actions or items that could not be found. For this reason, the proposed measures in the form of a helpdesk, which would complement the existing forum. Thus would arise a compact unit, which would help improve communication with citizens. Pages with the way citizens can be better adjusted and would create a share of participation, of course, with the assistance of trained computer scientists who are permanent employees of the municipality.
Klíčová slova:
internet; IT technologie; marketing; marketingová strategie; marketingový nástroj; město; služby; zákazník; city; customers; internet; IT technologies; marketing; marketing strategy; marketing tool; services Citace: SLÁMA, Jiří. Využití internetu jako marketingové strategie. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15285