Original title: Vývozní strategie Plzeňského Prazdroje, a.s.
Translated title: Export Strategy of Pilsner Urquell Company
Authors: Křečková, Alena ; Machková, Hana (advisor) ; Švábková, Eva (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Bakalářská práce analyzuje vývozní strategii společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. V první části studie je obsažen rozbor privatizace společnosti v devadesátých letech, stručná charakteristika současného majitele, společnosti SABMiller plc, a popisy jednotlivých značek výrobkového portfolia. Druhá kapitola se soustředí na rozbor současné vývozní strategie firmy. Důraz je kladen na mezinárodní marketingovou strategii prémiové značky, piva Pilsner Urquell. Třetí kapitola je zaměřena na rozbor a vyhodnocení exportní strategie společnosti do severských zemí. Podrobná analýza se věnuje švédskému a finskému trhu.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5986

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8016


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share