Original title:
Vývozní strategie Plzeňského Prazdroje, a.s.
Translated title:
Export Strategy of Pilsner Urquell Company
Authors:
Křečková, Alena ; Machková, Hana (advisor) ; Švábková, Eva (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Bakalářská práce analyzuje vývozní strategii společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. V první části studie je obsažen rozbor privatizace společnosti v devadesátých letech, stručná charakteristika současného majitele, společnosti SABMiller plc, a popisy jednotlivých značek výrobkového portfolia. Druhá kapitola se soustředí na rozbor současné vývozní strategie firmy. Důraz je kladen na mezinárodní marketingovou strategii prémiové značky, piva Pilsner Urquell. Třetí kapitola je zaměřena na rozbor a vyhodnocení exportní strategie společnosti do severských zemí. Podrobná analýza se věnuje švédskému a finskému trhu.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5986