Název:
Spotřební chování na trhu s kávou
Překlad názvu:
Consumer behaviour on a coffee market
Autoři:
VACKOVÁ, Kateřina Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je analyzovat spotřební chování na trhu s kávou, jaký způsob přípravy kávy spotřebitelé preferují, faktory důležité při výběru kávy. Nejprve byla získána sekundární data z odborné literatury. Poté byl prováděn kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření. Na základě provedeného výzkumu byla navržena konkrétní doporučení na zlepšení marketingových nástrojů, ve firmě TH Kaffee.The aim of this bachelor´s work is to analyze consumer behavior in the coffee market, what manner of consumers prefer coffee, important factors when choosing coffee. First, secondary data were obtained from literature. Then, quantitative research was conducted by questionnaire survey. Based on the research has proposed specific recommendations to improve marketing tools, the company TH Kaffee.
Klíčová slova:
doporučení; káva; marketing; spotřebitelský výzkum; spotřební chování; coffee; consumer behaviour; consumer research; marketing; recommendation Citace: VACKOVÁ, Kateřina. Spotřební chování na trhu s kávou. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/18850