Original title: Vliv kulturních odlišností na reklamu
Authors: Kuncová, Renata ; Průša, Přemysl (advisor) ; Postler, Milan (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Tato práce se zabývá vlivem kulturních rozdílů na oblast reklamy. Nejprve definuje kulturní elementy, a poté, dle modelu Hofstedových dimenzí, zkoumá charakteristické rysy jednotlivých národů v rámci Evropské Unie. Poznatky aplikuje na propagační prostředí a zjišťuje působení kulturních prvků. Samotná studie se zaměřuje na pozorování kulturních projevů v televizních spotech na pivo, a to v České republice, Německu, Velké Británii a částečně v Itálii. Výzkum je prováděn za účelem stanovení dominantních apelů a témat, které se v daných spotech určené země vyskytují, aby bylo možné posoudit, zda národnostní odlišnosti ovlivňují reklamní vyjádření. Jednotlivá témata se poté posuzují z hlediska vhodnosti pro daný stát a práce tedy poskytuje určité vodítko pro výběr marketingové strategie v oblasti pivní reklamy.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/7053

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8008


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share