Original title:
Angažování spotřebitelů
Translated title:
Consumer Engagement
Authors:
BUCHTOVÁ, Tamara Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Úkolem diplomové práce bylo prozkoumat inovace v oblasti Consumer Engagement na zahraničním trhu a navrhnout koncepty doporučení pro využití na české trhu. První část práce je zaměřena na teoretické zpracování informací souvisejících s daným tématem. Druhá část je zaměřena na zpracování informací získaných exploračním výzkumem. Na základě těchto informací byly vytvořeny dva koncepty pro využití na českém trhu. První je zaměřen na existující firmu Triola a. s.. Druhý se sepsán pro fiktivní pizzerii Lazio.Topic of the thesis is Consumer Engagement. Goals of thesis were exploration innovation of Consumer Engagement in international market and reparation of concept for applications in the Czech market. The first part was theoretical. It was implemented exploratory research in the second part. All information about Consumer Engagement was used for two concepts. One concept is for real company Triola a. s.. The second concept is for fictitious pizzeria Lazio.
Keywords:
consumer; Consumer Engagement; innovation; internet; marketing.; Angažování spotřebitelů; inovace; internet; marketing.; spotřebitel Citation: BUCHTOVÁ, Tamara. Angažování spotřebitelů. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/14857