Original title:
Marketing postprodukčního studia
Translated title:
Marketing of post production studio
Authors:
Novák, Petr ; Niubo, Jordi (advisor) ; Pražský, Přemysl (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU. Knihovna Abstract:
[cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá popisem fungování základních marketingových pravidel v prostředí a oboru postprodukce audiovizuálního obsahu. Definuje postprodukci nejčastěji jako následnou úpravu primárně natočeného materiálu a postprodukční studio především jako obchodní společnost, která se touto činností profesionálně zabývá.This graduation theses deals with the analytic description of basic marketing rules in the world and branch of the post production of audiovisual content. It defines post production as usually subsequent adaptation of primary production material. And the post production studio first and foremost like a business company which runs this activity as a professional work.
Institution: Academy of Performing Arts in Prague
(web)
Document availability information: Available to registered users in the Digital Repository of Academy of Performing Arts. Original record: http://hdl.handle.net/10318/4773