Original title:
Marketing cyklostezek
Authors:
Dlouhý, Zdeněk ; Jarolímková, Liběna (advisor) ; Petrů, Zdenka (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Prvním cílem této práce je zjistit, jak je v ČR cyklistika a cykloturistika řízena a najít návrhy na případné zlepšení. Druhý cíl se týká již konkrétních cyklotras a cyklostezek. Hledá odpověď, jak vytvořit úspěšnou a životaschopnou cyklostezku za pomoci implementace marketingu cyklostezek, který se v ČR v současnosti neaplikuje, ale je úspěšně používán u dálkových cyklostezek například v Německu a jiných cyklisticky vyspělých zemích.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/7438