TY - THES TI - Marketingový průzkum a restrukturalizace marketingového konceptu firmy TRY.audiovisual s důrazem na komunikaci AU - Laboutka, Tomáš AB - Marketingový koncept a marketingová strategie jsou základním stavebním kamenem každého podniku. Jasně vymezují smysl existence firmy, směr jejích aktivit a také určují cílové trhy a prostředky, díky kterým jich lze úspěšně dosáhnout. Pro podniky jsou nejen významným nástrojem řízení, ale svojí konkrétní stavbou zároveň definují i jejich jednoznačnou konkurenční výhodu v daném prostředí a čase. Aktuálnost konceptu a schopnost firmy reagovat na potřeby prostředí jsou pro udržení této výhody stěžejní. Cílem této práce je analýza marketingové strategie a marketingového průzkumu a aplikace získaných poznatků při restrukturalizaci této strategie a marketingového konceptu společnosti TRY.audiovisual. UR - http://www.vse.cz/vskp/eid/6334 UR - http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7769 A2 - Postler, Milan A2 - Hylmarová, Tereza LA - cze KW - marketingový mix KW - moderní trendy marketingové komunikace KW - Marketingový průzkum KW - marketingová strategie KW - B2B průzkum PY - 2008 PB - Vysoká škola ekonomická v Praze, nám. W. Churchilla 4, 130 67 Praha 3, http://www.vse.cz ER -