Název: Specifické produkty v nabídce cestovního ruchu České republiky
Autoři: Horková, Soňa ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce popisuje význam destinačního managementu při tvorbě turistických produktů, analyzuje nabídku specifických produktů a jejich propagaci, kterou provádí Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism. Na závěr nabízí srovnání, zda v současnosti realizovaná propagace národních produktů odpovídá zpracované Strategii propagace České republiky 2004-2010.
Klíčová slova: destinační management; Strategie propagace; turistický produkt

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3511

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77251


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet