Název:
Analýza efektivnosti přímé pošty při prodeji a aktivaci kreditních karet v České spořitelně, a.s.
Překlad názvu:
The analysis of the effectivness of the direct mailing at selling and activating of the credit cards in Česká spořitelna, a.s.
Autoři:
Zitková, Iva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Svobodová, Zdena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce je zaměřena na akce přímého oslovení formou dopisu v České spořitelně, a.s. Cílem této práce je zjištění, zda a které z těchto kampaní zasílání dopisů byly efektivní. Je zde porovnáno 12 druhů dopisů z roku 2007 v oblasti prodeje a aktivace kreditních karet a sledován počet prodaných kreditních karet díky dané kampani a z toho počet aktivních karet po 2 měsících od kampaně. Na závěr jsou shrnuty prvky úspěšného dopisu.The paper is focused on the letters with direct adressing made by Česká spořitelna, a.s. The aim is to find out whether and which of the campaigns were successfull. 12 types of the letters from 2007 are observed in the areas of selling and activating of the credit cards. In the end the general items of the successfull letter are listed.
Klíčová slova:
direct mail; kreditní karty; platební karty; přímá pošta; Přímý marketing; credit cards; direct mailing; Direct marketing; payment cards
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/11724