Název:
KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE ZNAČKY CACHAREL
Překlad názvu:
Communication Strategy of the CACHAREL Brand
Autoři:
Jukelsonová, Sofie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Týrová, Barbora (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce se zabývá komunikací a komunikačními nástroji jako takovými a jejich praktickou aplikací na značce Cacharel. Obsahuje řadu praktických poznatků načerpaných autorkou práce během jejího působení ve společnosti L´Oréal, do níž značka Cacharel spadá. Práce by měla sloužit jako základní příručka pro začínající brand manažéry značky Cacharel.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6374