Název:
Strategie značky Perwoll na českém trhu
Překlad názvu:
Stratey of Perwoll on the Czech market
Autoři:
Nemeškalová, Markéta ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá budováním a strategií značky Perwoll na českém trhu. V první - teoretické části - se zabývá jednotlivým částem procesu uvádění výrobku. Nejde jen o poznání potřeb spotřebitelů pomocí marketingových výzkumů, ale též analýzu chování spotřebitele, spotřebitelských nákupů a konečně segmentace trhu a hledání cílové skupiny. Dále se zaměřuje na výrobek a techniky podpory prodeje. Praktická část se opírá o značku pracího prostředku Perwoll. První část se věnuje popisu a vnímání značky, prostřední část uvedení Perwollu White a závěrečná část potenciálu a doporučením.This thesis deals with building up and strategy of brand Perwoll on the Czech market. First - theoretical part - deals with particular stadiums of launch of a product. It deals about how to recognize consumers' needs through marketing research, analysis of consumers' behaviour, buying process and market segmentation and target group finding. It also concentrates on product and selling support. Practical part is about brand Perwoll - special detergent. First part describes it, second part is about launch of Perwoll White variant and last part are recomendations and identification of potential.
Klíčová slova:
Perwoll; podpora výrobku; uvedení výrobku; Perwoll; product launch; product support
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24766