Název:
Spokojenost klientů se službami turistického informačního centra
Překlad názvu:
Client Satisfaction with Services of Touring Information Centre
Autoři:
Kohoutková, Ivana ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Pekárková, Lucie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá spokojeností klientů se službami turistického informačního centra ve Znojmě. Cílem práce je tedy zjistit tuto spokojenost, a na základě provedeného průzkumu spokojenosti a porovnání informačních center navrhnout doporučení a návrhy, které by měly vést k větší spokojenosti klientů. V teoretické části jsem se zaměřila na vysvětlení základních pojmů týkajících se cestovního ruchu, turistického informačního centra, marketingového průzkumu a spokojenosti. V praktické části jsem prostřednictvím vytvořeného dotazníku zjišťovala spokojenost klientů v informačním centru ve Znojmě. Věnovala jsem se také porovnávání informačních center přibližně stejně velkých měst, jako je město Znojmo. V závěru práce jsem se zaměřila na doporučení a návrhy, které by měly vést k větší spokojenosti klientů.This diploma work deals with the satisfaction of clients with services of the Tourist Information Centre in Znojmo, Czechia. The objective was to ascertain this satisfaction by means of an inquiry and comparison of information centres and to suggest recommendations and improvements that should finally lead to greater satisfaction of clients. In the theoretical part hereof, I have focused on the explanation of basic terminology related to tourism, tourist information centres, marketing research and satisfaction inquiry. In the practical part hereof, by means of a special questionnaire that I prepared, I have been ascertaining satisfaction of clients in the Tourist Information Centre in Znojmo. I have also been comparing tourist information centres in other towns and cities of similar size as the City of Znojmo. In conclusion, I have put down some recommendations and improvements which should finally lead to greater satisfaction of clients.
Klíčová slova:
informační centrum; marketingový průzkum; porovnání informačních center; spokojenost; comparison of tourist information centres; marketing research; satisfaction; tourist information centre
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25216