Název: Aplikace směšovací úlohy při tvorbě marketingové kampaně
Překlad názvu: Application of the blending problem into the marketing campaign making
Autoři: Záhorovský, Radek ; Skočdopolová, Veronika (vedoucí práce) ; Šindelářová, Irena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Afinita; Lineární programování; Reach; Směšovací úloha; Affinity; Blending problem; Linear programming; Reach

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23635

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75312


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet