Název:
Marketingová studie vybrané destinace - Kutná Hora
Překlad názvu:
Marketing Study of Tourist Destination Kutna Hora
Autoři:
Čiháková, Adéla ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na marketingovou studii destinace Kutná Hora. Vymezuje základní pojmy marketingu destinace cestovního ruchu -- definuje marketingovou analýzu, segmentaci trhu, marketingovou strategii, marketingový mix a realizační plán spolu s kontrolou. Marketingová studie je prováděna v konkrétní destinaci - Kutná Hora. Po seznámení s destinací je provedena analýza prostředí destinace jak v oblasti primární nabídky tak i sekundární. Práce se zaměřuje na historický objekt Vlašský dvůr. Dále je provedena analýza návštěv jednotlivých objektů ve městě. Závěr práce shrnuje hlavní nedostatky a překážky rozvoje cestovního ruchu s nabídkou možných řešení.The thesis is devoted to marketing study of the tourist destination Kutna Hora. It defines basic terms about destination marketing - marketing analysis, market segmentation, marketing strategy, marketing mix and implementation plan together with the control. A marketing study is concerned in the particular destination of Kutna Hora. After an introducing of a destination Kutna Hora is made an analysis of the destination background. The thesis is primarily focused on the Italian Court in Kutna Hora. Furthermore there is made an analysis of a visit rate of historical buildings in the city. The conclusion summarizes the major gaps and barriers to the development of the tourism with offering other possible solutions.
Klíčová slova:
Kutná Hora; marketing destinace; marketingové prostředí; Destination Marketing; Kutna Hora; Marketing background
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23985