Název:
Analýza sortimentu Macromex Czech s.r.o.
Překlad názvu:
Optimisation of the product lines of the trading company
Autoři:
Maskaliova, Maryia ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] analýza sortimentu obchodní společnosti pomocí metod analýzy tržeb, analýzy rentability, analýzy efektivity, analýzy funkce výrobků. ná základě výsledků výše uvedených analýz byly navrhnuté opatření pro optimalizaci sortimentu.Analyse of the product lines of the trading company based on the next methods: analyse of revenues, analyse of profitability, analyse od effectivity, analyse of the status of a product in the line. Optimisation of the product lines based on the results of analyse
Klíčová slova:
analýza; optimalizace; sortiment; analyse; optimisation; product line
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23631