Název: Marketingová strategie festivalu Táborská setkání
Překlad názvu: Marketing strategy of the Táborská setkání festival
Autoři: Zamrzlová, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Horejsková, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová strategie; marketingový mix; Táborská setkání; marketing; marketing strategy; Táborská setkání

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24339

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75106


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet