Název:
Úloha spotřebitelských soutěží v komerčních komunikacích.
Překlad názvu:
The role of consumer contests in commercial communications
Autoři:
Pokorná, Kristýna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se věnuje postavení spotřebitelských soutěží v komerčních komunikacích. Cílem je zhodnocení jejich úlohy v rámci komunikačního mixu. Teoretická část analyzuje spotřebitelské soutěže jako jeden z nástrojů podpory prodeje a popisuje jejich specifika. Praktická část vychází z vlastního terénního šetření a zkoumá, zda spotřebitelské soutěže mají vliv na nákupní rozhodování a na povědomí o značce.The thesis deals with the role of consumer contests in commercial communications. The aim of this thesis is to assess their role in communication mix. The theoretical part analyzes consumer contests as one of sales promotion tools and describes their specific features. The practical part stems from my field research and examines whether consumer contests have any impact on purchase decision and on brand awareness.
Klíčová slova:
loterijní zákon; nákupní rozhodování; podpora prodeje; spotřebitelské soutěže; consumer contests; lottery act; purchase decision; sales promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26180