Název:
Firemní kultura americké společnosti v České republice
Překlad názvu:
Corporate culture of american company based in Czech republic
Autoři:
Mudráková, Barbora ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Adlafová, Iva (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Má práce se zabývá firmení kulturou americké společnosti v ČR a působením národních kultur na firemní kulturu. První kapitola vysvětluje teoretické pojmy, tak aby čtenář porozuměl kapitolám 2-4, které již tvoří praktickou část práce. V mé diplomové práci popisuju firemní kulturu, kooperaci subkultur v rámci firemní kultury, aplikuji teoretické poznatky v praxi a na závěr přikládám vlastní doporučení pro uvedenou firmu.My thesis is describing corporate culture of american company based in Czech Republic. In the first chapter I am explaining theoretical terms which I am applying at the specific company in the last chapter. In the whole work I am specifying how it is important to cooperate between national cultures and the corporate culture. In the end I am suggesting few points which could be in the conmpany improved. The whole work is based on my personal experience.
Klíčová slova:
Firemní kultura; Národní kultura; Subkultura; Coeporate culture; multinational company; National culture
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24055