Original title:
Nové trendy v marketingu telekomunikací
Translated title:
New trends in telecommunications marketing
Authors:
Machová, Vendula ; Štědroň, Bohumír (advisor) ; Kocour, Vladimír (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce mapuje situaci na trhu telekomunikací v České republice, analyzuje hlavní hráče na českém i světovém trhu a analyzuje možnosti marketingu a představení vyspělých technologií zákazníkům uživatelsky komfortní formou.Thesis maps the situation in the telecommunications market in the Czech Republic, analyzes the major players on the Czech nad world market, and analyzes the possibilities of marketing and presentation of high-tech to customers in user-friendly form.
Keywords:
3G; ambient intelligence; artificial intelligence; business intelligence; LTE; M2M; marketing; telecommunications; 3G; ambient intelligence; business intelligence; LTE; M2M; marketing; telekomunikace; umělá inteligence
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/26562