Original title:
Marketingová strategie vybrané společnosti
Translated title:
Marketing strategy of a selected company
Authors:
Pelikánová, Slávka ; Průša, Přemysl (advisor) ; Odehnalová, Jitka (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce z oblasti marketingu služeb se zabývá marketingovou strategií taneční školy Centrum tance a to zejména jejími aktivitami v Praze. V první části definuje teorii marketingových strategií a jeho nástrojů, v praktické části pak na základě popisu fungování marketingového mixu, hodnotí silné a slabé stránky celkové strategie a podává firmě možná doporučení. Práce byla doplněna dotazníkovým průzkumem mezi konzumenty služby.The thesis Marketing strategy of a selected company deals with a strategy of Czech dancing-school "Centrum tance" and especially with its activities in Prague. The first part of the thesis defines a theory of marketing strategies and their elements. The practical part describes the function of marketing mix of this company; it evaluates their strengths and weaknesses and gives recommendations. The thesis was coupled with questionnaire research among the clients.
Keywords:
dancing-school Centrum tance; marketing; marketing mix; marketing strategy; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; taneční škola Centrum tance
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/25622