Název:
Etické aspekty detskej body image
Překlad názvu:
Etic aspects of childrens body image
Autoři:
Bokaová, Katarína ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Bakalárska práca sa zaoberá problematikou marketingovej komunikácie zameranej na deti, predovšetkým s dopadom na detskú body image. Predstavuje reguláciu reklamy z hľadiska legislatívneho ako aj etického. Snaží sa preskúmať manipulovateľnosť detí v rozhodovacom procese a vplyv reklamy či médií na ich zdravý vývoj. Úlohou práce je poukázať na význam dôkladného sledovania vývoja marketingu a jeho negatívnych dopadov na deti, predovšetkým z dôvodu rastúceho počtu detí s poruchami stravovania ako je napríklad obezita.Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace zaměřené na deti, především s dopadem na dětskou body image. Představuje regulaci reklamy z hlediska legislativního ako i etického. Snaží se přeskoumat manipulovatelnost detí v rozhodovacím procesu a vliv reklamy či médií na jejich zdravý vývoj. Úkolem práce je poukázat na význam důkladného sledování rozvoje marketingu a jeho negativních dopadů na děti, predevším z důvodu rostoucího počtu detí s poruchami stravování jako je například obezita.This bachelor thesis deals with marketing communication focused on children, particulary with the impact on children's body image. It reflects the regulation of advertising in terms of legal and ethical issues. It seeks to examine the manipulability of children in decision-making process and the impact of advertising and media on their healthy development. The role of the thesis is to highlight the importance of careful monitoring of the marketing development and its negative impact on children, particulary the growing number of children with eating disorders such as obesity.
Klíčová slova:
body image; marketing cílený na děti; regulace reklamy; advertising regulations; Body image; kids as a target group
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24286