Název:
Kultúrne štandardy Brazílie
Překlad názvu:
Cultural standards of Brazil
Autoři:
Bauerová, Alena ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Prvá časť mojej bakalárskej práce je teoretická a je zameraná na charakteristiku krajiny Brazília po historickej, demografickej, politickej, ekonomickej a kultúrnej stránke. V práci je taktiež charakterizovaný priebeh obchodného jednania a obchodná etiketa v Brazílií. Druhá časť bakalárskej práce je praktická a je venovaná porovnaniu poznatkov plynúcich z Hofstedeho dimenzií a výsledkov vlastného prieskumu, ktorý je uskutočnený pomocou dotazníkovej metódy. Cieľom prieskumu bolo aktualizovať indexy kultúrnych dimenzií profesora Hofstedeho.První část mé bakalářské práce je teoretická a je zaměřena na charakteristiku krajiny Brazílie po historické, demografické, politické, ekonomické a kulturní stránce. V práci je taktéž charakterizován průběh obchodního jednání a obchodní etiketa v Brazílii. Druhá část bakalářské práce je praktická a je věnovaná porovnání poznatků plynoucích z Hofstedeho dimenzí a výsledků vlastního průzkumu, který je uskutečněný pomocí dotazníkové metody. Cílem průzkumu bylo aktualizovat indexy kulturních dimenzí profesora Hofstedeho.The first part of my bachelor thesis is theoretical and it is focused on the characteristics of the country Brazil from the historical, demographic, political, economic and cultural aspects. The thesis also describes Brazilian business dealings and business etiquette in Brazil. The second part of the bachelor thesis is rather practical and is dedicated to comparing the knowledge based on Hofstede's cultural dimensions with the results of my own survey, which has been done by the questionnaire method. The purpose of this work was the actualization of the indexes of professor Hofstede's cultural dimensions.
Klíčová slova:
brazilská obchodní etiketa; brazilské obchodní jednání; Brazílie; kulturní dimenze; kulturní standardy; Brazil; Brazilian business dealings; Brazilian business etiquette; cultural dimensions; cultural standards
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24426