Original title:
Marketingové komunikácie golfu v ČR a SR
Translated title:
Marketing communication of golf in CR and SR
Authors:
Tomčová, Zuzana ; Mikeš, Jiří (advisor) ; Polišenský, Tomáš (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Cieľom tejto práce je analýza jednotlivých marketingových komunikácií používaných v golfe v Českej a Slovenskej republike, taktiež analýza marketingových činností dvoch vybraných golfových ihrísk, prostredníctvom ktorých si udržujú svoje postavenie medzi konkurenciou. V teoretickej časti sú spracované základné pojmy marketingu, športového marketingu, marketingovej komunikácie a jej jednotlivé formy v rámci športu v Českej a tiež Slovenskej republike. Témou praktickej časti je rozbor aktivít a následné doporučenie do budúcna v dvoch analyzovaných golfových ihriskách.Cílem této práce je analýza jednotlivých marketingových komunikací používaných v golfu v České a Slovenské republice, taktéž analýza marketingových činností dvou vybraných golfových hřišť, prostřednictvím kterých jsi udržují svoje postavení mezi konkurencí. V teoretické části jsou zpracovány základní pojmy marketingu, sportovního marketingu, marketingové komunikace a její jednotlivé formy v rámci sportu v České a Slovenské republice. Tématem praktické části je rozbor aktivit a následující doporučení do budoucna ve dvou analyzovaných golfových hřištích.Goal of this thesis is an analysis of marketing communication used in golf in Czech and Slovak republic and analysis of marketing activities in two golf courses, through they keep their position among the concurrence. In a theoretical part there is written basic information about marketing, sport marketing, marketing communication and its forms within the golf in Czech republic and Slovak republic as well. Topic of practical part is analysis of activities and the consecutive recommendations for the future in two analysed golf courses.
Keywords:
marketing communication; marketing of golf courses; sport marketing; marketing golfových hřišť; marketingové komunikace; sportovní marketing
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/25701