Název:
Využití segmentace v rámci on-line prodeje vybrané CA
Překlad názvu:
The use of segmentation in the on-line sales of selected travel agency
Autoři:
Juhaňáková, Veronika ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Břenek, Roman (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je analyzovat on-line prodej cestovní agentury New Travel.cz za uplynulý rok 2010 a pomocí dílčích výsledků analýz následně odhalit a charakterizovat významné tržní segmenty této společnosti. Cestovní agentura získá díky segmentaci trhu přesnější představu o svých zákaznících a o jejich spotřebním chování a efektivněji na ně zaměří své marketingové aktivity. Tuto analýzu lze považovat za pilotní projekt společnosti New Travel.cz, proto se zabývá pouze jejím prodejem za uplynulý rok. Tato analýza bude sloužit jako zdroj potřebných informací pro tvorbu nové generace databáze zájezdů a administrativního rozhraní cestovní agentury New Travel.czThe aim of this thesis is to analyze the online sales of the travel agency New Travel.cz for the past year 2010 and then use the particular results of the analysis and find out and characterize the major market segments of this company. The travel agency gets through the market segmentation better general view of it's customers and consumer's behavior and comapny can effectively focusing their marketing activities. This analysis can be regarded as pilot project of the New Travel.cz., therefore, deals only with the sale of the previous year. This analysis will serve as a source of information needed to progression of the new generation database of tours and administrative interface of travel agency New Travel.cz.
Klíčová slova:
cestovní agentura; marketing; segmentace trhu; market segmentation; marketing; travel agency
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26695