Název: Marketingový mix mobilního operátora
Překlad názvu: Marketing mix of provider of mobile services
Autoři: Soukup, Aleš ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingový mix; spotřební koš; Vodafone; vrstvy produktu; zákazník; životní cyklus produktu; customer; layers of product concept; marketing mix; price basket; product lifecycle; Vodafone

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25802

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74037


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet