Název:
Analýza marketingu nízkonákladových leteckých společností
Překlad názvu:
Marketing analysis of low-cost airlines
Autoři:
Spolek, Jiří ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá nízkonákladovými leteckými společnostmi s důrazem na jejich marketing. V teoretické části jsou vysvětleny základní marketingové nástroje nízkonákladových leteckých společností. Praktická část je pak zaměřena na analýzu výběru dodatečných poplatků u nízkonákladové letecké aerolinky Ryanair.The thesis deals with low-cost airlines, emphasizing their marketing. In the theoretical part there were explained basic marketing tools of low-cost airlines. The practical part is focused on analysis of charging additional fees by airline Ryanair.
Klíčová slova:
dodatečné poplatky; nízkonákladová letecká doprava; Ryanair; additional fees; low-cost airline; Ryanair
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27093