Název:
Marketingové prostředí v Číně
Překlad názvu:
Marketing environment in China
Autoři:
Valieva, Nailia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bič, Josef (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je poskytnout komplexní analýzu marketingového prostředí Číny, která by umožnila podnikům lépe pochopit zásadní charakteristiky čínského trhu. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola slouží jako seznámení s teoretickým základem, druhá kapitola se věnuje moderní historií a základním charakteristikám čínské kultury. PEST analýza marketingového prostředí Číny tvoří klíčovou a zároveň nejobsáhlejší část diplomové práce. Pátá kapitola pojednává problematiku spotřebního chování Číňanů, včetně předpovědi změn, ke kterým dojde v důsledku specifického demografického vývoje, zvýšení disponibilních příjmů čínských domácností, preferencí samotného spotřebitele atd. Dílčím cílem práce je poskytnout na základě analýzy marketingového prostředí a spotřebního chování výchozí doporučení pro tvorbu marketingového mixu.This thesis aims to provide a comprehensive analysis of the Chinese marketing environment, which would enable companies to understand the fundamental characteristics of Chinese market. The thesis is divided into five chapters. The first chapter serves as an introduction to theoretical basis, the second chapter is devoted to modern history and the basic characteristics of Chinese culture. PEST Analysis of China's marketing environment is a key part of the thesis. The fifth chapter focuses on Chinese consumer behavior, including predictions of changes which can be occured as a result of specific demographic trends, increasing disposable income of Chinese households, the actual consumer preferences, etc. Trough the analysis of marketing environment and consumer behaviour the thesis provides the recommendation for the marketing mix creation.
Klíčová slova:
Marketingové prostředí; PEST analýza; spotřební chování Číňanů; Čína; China; Chinese consumer behaviour; Marketing environment; PEST analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25261