Název: Plánovanie, tvorba a propagácia B2C internetového obchodu
Překlad názvu: Planning, development and promotion of B2C online shop
Autoři: Hajduček, Peter ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Hlinka, Filip (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: elektronický obchod; internetový marketing; marketing na sociálních sítích; open-source; prodej přes internet; search engine marketing; electronic shopping; internet marketing; marketing on social networks; open-source; sale over internet; search engine marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27299

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73149


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet