Název:
Využití systému CRM v oblasti kongresového cestovního ruchu
Překlad názvu:
Application of a CRM system in the sector of congress tourism
Autoři:
Pelánová, Iva ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Kongresová turistika je jednou z nejdynamičtějších forem cestovního ruchu a jako rozvíjející se odvětví klade čím dál vyšší nároky i na informační technologie. Tato bakalářská práce se v první části zabývá problematikou kongresového cestovního ruchu, a to zejména z hlediska marketingového a obchodního oddělení firmy. Druhá část je věnována systému CRM a jeho základním vlastnostem. Třetí část popisuje provedené změny v systému CRM a jejich přínos konkrétní společnosti.Congress tourism is one of the most dynamic forms of tourism, a growing sector that places increasingly higher demands on information technologies.The first part of this work deals with congress tourism from the marketing and sales department's point of view. The second part deals with basic CRM system characteristics. The third section describes the changes in the CRM system and their contribution to the specific company.
Klíčová slova:
kongresový cestovní ruch; profesionální kongresový organizátor; systém CRM; řízení vztahů se zákazníky; congress tourism; CRM system; customer relationship management; professional congress organizer
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27049