Original title:
Prezentace firmy a jejich produktů pomocí různých grafických technik a postupů
Translated title:
Company and product presentation using various techniques and tools of computer graphics.
Authors:
Tokhyan, Aramayis ; Čermák, Radim (advisor) ; Benáčanová, Helena (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Hlavním cílem této bakalářské práce je popsat různé techniky prezentace firmy a jejich produktů pomocí různých typů dokumentů. Práce popisuje základy problematiky prezentace, propagace a reklamy. Největší důraz klade práce na problematiku reklamy na internetu, konkrétně na bannerovou reklamu. V praktické části se práce věnuje konkrétní modelové situaci tvorby bannerové reklamy s využitím poznatků z teoretické části.The aim of this bachelor's thesis is to describe various techniques of company and product presentation using various types of documents. Also covers the basics of company presentation, propagation and advertisement. With greatest emphasis on internet advertisement covers the issue of banner advertisement. The practical part is dedicated to the concrete scenario of creating banners using knowledge gained in the theoretical part.
Keywords:
advertisement; banner; communication; computer graphic; presentation; promotion; banner; komunikace; počítačová grafika; prezentace; propagace; reklama
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/28300