Original title:
Analýza trhu e-commerce produktů v České republice
Translated title:
Analysis of e-commerce products in Czech Republic
Authors:
Holík, Petr ; Pour, Jan (advisor) ; Maryška, Miloš (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá analýzou trhu e-commerce produkt v České republice z pohledu uživatele i podnikatele jako podporu při podnikání. Bakalářská práce je rozdělena na tři hlavní části. První je zaměřena na detailní popis hlavních segmentů e-commerce. Další popisuje funkce jednotlivch technologií a jejich prováznost, praktické využití a jejich výhody a nevýhody. Poslední část je shrnutí a interpretace výsledků k jednotlivým částem včetně jeho pohledu a vyjádření k současné situaci.Bachelor thesis deals with the analysis of e-commerce products in Czech Republic from the users point of view and view of enterpreneur as a support in run a business. Bachelor thesis is divided into three chapters. First chapter is focusing on detailed description of the main parts of e-commerce category. Next chapter describes functions of every single technology and their connection with praxis, their pros and cons. Final charter is conclusion of previous parts with commentary of autor and his view on the situation with his suggestions.
Keywords:
e-commerce; e-marketing; e-shop; e-commerce; e-marketing; e-shop
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/28342