Original title:
Návrh webových stránek malé stavební firmy
Translated title:
Web desing for small construction company
Authors:
Konáš, Jan ; Molnár, Zdeněk (advisor) ; Drašnar, Jaromír (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření webových stránek pro malou stavební firmu a navržení marketingového auditu v rozsahu možností firmy. Některé metody se implementují v rámci tvorby webu a některé budou sloužit jako podklady pro další možné kroky do budoucna. Teoretická část práce pojednává o postupu při tvorbě webových prezentací malé organizace a je zaměřena na pravidla a metodiky, které by měly být dodrženy za účelem vytvoření kvalitních webových stránek. Dále je zde popsáno, jakou roli hraje webová prezentace pro organizaci a následně pro samotné návštěvníky. Po teoretické části následuje část praktická, která díky získaným znalostem a vlastním zkušenostem autora popisuje tvorbu webové prezentace pro firmu Promonasta na základě provedených analýz a navržení optimální marketingové strategie. Hlavním cílem práce je snaha zlepšit dosavadní "špatnou" pozici firmy na Internetu, a tím jí přilákat potencionální zákazníky.This bachelor thesis is focused on creating a website for a small construction company and designing the marketing audit within the capability of the company. Some methods are implemented during creating the website and some will serve as bases for other possible steps in the future. The theoretical part deals with the process of creating websites for small organisations and is focused on rules and procedures, which should be followed in order to create quality web pages. There is also described which role plays the website for organizations and for customers. After the theoretical part follows the practical part, which describes the creation of website for the company Promonasta. This creation is according to knowledge and own experience of the author, based on analysis and design of optimal marketing strategy. The main aim of this thesis is to improve the existing "bad" position of the firm on the Internet and thus attracts possible customers.
Keywords:
competion analysing; construction company; creating web pages; internet marketing; web pages; analýza konkurence; internetový marketing; stavební firma; tvorba webových stránek; webové stránky
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/28352