Název:
Marketing cílený na děti
Překlad názvu:
Advertising targeted at children
Autoři:
Hašová, Tereza ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Vrána, Maxim (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce Reklama cílená na děti pojednává o teoretickém vymezení oblasti reklamy zaměřené na děti. Marketingová komunikace a konkrétně reklama jsou častým tématem ve světě kolem nás a děti jsou zajímavou cílovou skupinou. Práce se věnuje jak příslušné legislativě reklamy zaměřené na děti v České republice, tak také možným morálním dopadům na specifickou skupinu. Komplexně shrnuje dosud zjištěné poznatky a teoretické pojmy. Přináší také praktické informace získané provedeným výzkumným nástrojem -- dotazníkem a komentuje názorné příklady, a tím se snaží nabídnout možná řešení omezení případného vlivu reklamy na děti.Bachelor's Thesis "Advertising targeted at children" aimed at children discusses the theroretical definition of advertising aimed at children. Marketing communication and advertising in particular are a frequent topic in the world around us and children are an interesting target group. The work focuses on the legislation on advertising directed at children in the Czech Republic and also the possible negative moral effects on specific group. Comprehensively summarizes the findings and theoretical concepts. It provides practical information gauner conducted research tool -- a questionnaire and commented ilustrative examples, and it seeks to Orfee possible solutions to limit the potential impact of targeting at children.
Klíčová slova:
Cílová skupina děti; Marketingová komunikace; Morální dopady; Regulace, legislativa; Marketing communication; Moral consequences; Target group of children
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28132