Název:
Analýza faktorů prosperity, zhodnocení stávajících inovací na trhu a návrh inovace nové na příkladu golfového podnikání
Překlad názvu:
The analysis of factors of prosperity, the evaluation of current innovations and the suggestion of new innovation illustrated on the example of golf enterprise
Autoři:
Krafková, Jana ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Ptáček, Miloslav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním tématem diplomové práce je analýza inovací v golfovém podnikání aplikovaná na příkladu GOLF & COUNTRY CLUB HODKOVIČKY, a.s., konkrétně analýza možností implementace nového informačního systému, který by pokryl celou šíři procesů a služeb, ať už se jedná o outsourcing již hotového řešení nebo vývoj řešení vlastního. V metodologické části práce se zabývám podmínkami podnikání, faktory prosperity, inovacemi obecně a v neposlední řadě využitím informačních systémů a golfovým prostředím. Praktická část navazuje analýzou hodnocené společnosti a jejích procesů, popisem inovací v golfovém světě, srovnáním outsourcingových informačních systémů a navržením vlastní inovace připravené na míru této společnosti. Cílem práce je vytvořit podklady pro strategické manažerské rozhodnutí v oblasti odbavovacího systému, porovnat výhody a nevýhody navrhovaných variant informačních systémů a doporučit nejlepší řešení k realizaci.The diploma thesis focuses on the analysis of innovations in golf enterprise illustrated on the case study GOLF & COUNTRY CLUB HODKOVIČKY, a.s. Concretely, I discuss the possibility of implementation of new informational system that would cover a wide range of processes and services, including outsourcing of already solved problems or development of own software. In the theoretical part I describe the conditions for making business, the factors of prosperity of a company and innovations in general, last but not least I pay attention to the utilize of managerial information systems and description of golf environment. The empirical part then analyzes the valuation of the reference company and its processes, describes the innovations in golf environment, compares outsourcing informational systems and proposes own innovation suitable for the company. The aim of the thesis is to create a background for strategic managerial decisions in the field of customer system, compare advantages and disadvantages of proposed changes and recommend the best solution to the owners for realization.
Klíčová slova:
golf; inovace; rezervační a prodejní systém; booking and informational system; golf; innovation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28711