Název:
Mystery shopping
Překlad názvu:
Mystery shopping
Autoři:
Vašíčková, Denisa ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Žilková, Alena (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je podat přehled o možnostech využití metody marketingového výzkumu Mystery shopping při testování kvality služeb poskytovaných zákazníkům. Výstupy výzkumu mají za úkol poskytnout firmě informace o slabých a silných stránkách jejího organizačního procesu při styku se zákazníkem. Na základě těchto zjištění má firma možnost přijmout taková opatření, které povedou ke zkvalitnění jejích služeb.The aim of the paper is to render the usage possibilities overview of the marketing survey method called Mystery shopping in testing the service quality provided to customers. The outputs of the survey should provide the information about organizational process' weaknesses and qualities used in contact with the customer. Based on these findings, the entity is enabled to accept such steps as to improve the quality of the services provided.
Klíčová slova:
kvalita služeb; marketingový výzkum; Mystery Shopping; marketing research; Mystery shopping; service quality
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28777