Název: Analýza a postavení firmy jako podklad strategického rozhodování
Autoři: Škoda, Martin ; Černá, Jitka (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Bakalářská práce analyzuje firmu Centrum FotoŠkoda. Práce charakterizuje klíčové faktory, které definují hlavní cíl práce - určení strategie firmy. Vychází z analýzy mikrookolí a makrookolí, přičemž vyzužívá metod PEST a Porterův model 5 sil. Dále vychází z analýzy vznitřních zdrojů firmy. Výsledná syntéza obou analýz je základem pro formulování strategie. Závěrem práce uvádí doporučení ke stávájící strategii firmy.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5208

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7195


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet