Original title: Možnosti zvýšení komerční úspěšnosti webové prezentace Reiseagentur Drexler
Authors: Hrkal, Marek ; Stříteský, Václav (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce se zabývá možnostmi zvýšení komerční úspěšnosti webové prezentace cestovní agentury Drexler. Aplikovány jsou nástroje on-line marketingu, které mají za cíl zvýšit návštěvnost a konverzní poměr webu. Práce teoreticky rozebírá a následně prakticky aplikuje kontextovou PPC reklamu i optimalizaci pro vyhledávače (SEO). Prostor je věnován také klíčovým faktorům ovlivňujícím konverzní charakteristiku webové prezentace.
Keywords: analýza klíčových slov; kontextová reklama ve vyhledávačích; konverze; konverzní poměr; marketing na internetu; PPC reklama; SEO

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5254

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7194


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share